فلزیاب

فلزیاب

فروش دستگاه فلزیاب ,فلزیاب pi ,قیمت فلزیاب

  • فلزیاب پالسی EPG 8000
  • یکی از قوی ترین فلزیاب های ساخت خودم فلزیاب EPG8000 میباشد

    فلزیاب EPG8000 یک فلزیاب پالسی با عمق کاوش و ثبات و قدرت بالا است که

     در خاکهای سفت و سنگلاخ به راحتی نفوذ میکند همراه با تفکیک هم زمان فلز طلا


    و حساسیت بالا به این فلز می باشد . از ویژگی های بارز آن کار کردن در       

    هر نوع خاک با هردرصدی از آلودگی می باشد زیرا این فلزیاب منو تنظیم

    فرکانس کاری و همچنین (م ی.*ل /ت .ر ) دارد که اپراتور می تواند در هر

    خاک فرکانس ان را به دلخواه تغییر دهد, یا املاح و تاثیرات زمین روی سیستم

     

    را (م*ی .ل/*ت.ر)نماید

     



     

    همانطور که میدانید یکی از عمده ترین مشکلات فلزیابهای پالسی دیگر


    داشتن خطا در زمینهای سفت و سنگلاخ و همچنین زمینهایی با درصد بالا  


     املاح میباشد که نفوذ پذیری دستگاه را کاهش میدهد, و همچنین

    خاصیت برگشت پذیری سیگنال که با برخورد با اجسام سختی

    نظیر سنگ , خاک سفت شکل میگیرد را بشدت افزایش داده و همین

     

    امر موجب ایجاد خطا در فلزیاب می شود. ولی  در این دستگاه

    این مشکلات بکلی رفع شده بدین منظور اگر شما در زمینی

      سفت و شوره زار قصد کاوش دارید می توانید فرکانس ان را

     در حد دلخواه پایین بیاورید تا سیگنال به راحتی و بدون بازگذشت



       به داخل زمین نفوذ کند  و همینطور اگر در زمینی

      با خاک نرم یا شنی هستید می توانید فرکانس ان را بالا

    ببرید تا به حداکثر برد حتی بیشتر از بردهای ذکر شده خود دستگاه                

    برسد , البته تنظیمات  اصلی دستگاه  بعد از روشن شدن آن به حالت

     استاندارد اولیه بر می گردد و شما می توانید در هر زمینی با آن کار کنید

    از دیگر ویژگی های برجسته فلزیاب EPG8000 تفکیک دقیق

    ان برای فلز طلا می باشد همانطور که می دانید اکثر سیستمهای

    فلزیاب پالسی تفکیک ضعیفی دارند با درصد خطا بالا یا اصلا تفکیک

    ان جنبه نمایشی دارد و یا همزمان با الارم ان نیست  ولی در این فلزیاب

     

    شما تفکیکی دقیق تقریبا 80 درصد  و همزمان با آلارم صوتی دارید

     

    در این سیستم بنوعی هم می توانید عملیات فلزیابی انجام دهید

      هم طلایابی .این فلزیاب دارای تنظیم و کارکرد بسیار راحت و قابل

     

     حمل توسط 1نفر و همینطور لوپ های 1*1 متر مربع ان  تاشو

    می باشد و بدلیل استفاده از باطری اتمیک جنس مرغوب دیگر شما

    مشکل خالی شدن زود هنگام باطری  ندارید و می توانید ساعتها با آن

    کار کنید

     

    با توجه به کارکرد و عمق کاوش و امکانات این فلزیاب دارای قیمتی

    بسیار مناسب است و قیمت مشابه خارجی با این برد و

     امکانات بالای 18  میلیون تومان می باشد.

     

     

     

     

     

    فلزیاب,felezyab pulsi,فلزیاب epg8000,فلزیاب پالسی

     

     

     

     

     

    تست برای النگو طلا با لوپ 45 در 90 cm

     

     

     

    تست برای فلز 10*10  با لوپ 45 در 105 cmو با لوپ 1*1 در 135 cm

     


     

    فلز 25 *25 در 170 و با لوپ 1*1 در 180 cm

     

    فلز 30*30 در 180 و با لوپ 1*1 در 240 cm

     فلز 50*50 در 250 سانتی متر و با لوپ 1*1 در 300 سانتی متر

     و نهایت عمق نفوذ مفید در خاک با لوپ 1*1  4 متر می باشد

     

    همراه با تست در خاک  برای خریدار

     

     

     

     

     

    در صورت تمایل برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با این شماره

     

     

     

    تماس بگیرید     09309031619  صفایی

     

     

     

     


    نظرات شما عزیزان:

    حسن
    ساعت11:50---31 تير 1395
    سلام لطفا قیمت تمام شده 8000 بدین ممنون

    مرتضی
    ساعت13:17---6 آذر 1392
    salam.khaste nabashin!man mikham ye noghte zane khoob be gheymate monaseb begiram!kheyli baram zaroori hastesh lotfan rahnemayiim konin.mamnoon!montazere payametoon mimoonam

    asaad
    ساعت11:01---11 شهريور 1392
    سلام،هیچ راه تماسی که ندارید تا سوال یا مشاوره و خرید کنیم،قیمت و نحوه سفارش لین دستگاه چطوریه؟دو هفته است منتظر جواب شما هستم.
    پاسخ:سلام دوست عزیز اگر دقت کنید راه تماس زیاده هم شماره هست هم ایمیل نحوه سفارش به این صورته که شما به من سفارش میدید اگر اماده بود تشریف میارید پیش من برای تست و اموزش


    asaad
    ساعت11:00---11 شهريور 1392
    سلام،هیچ راه تماسی که ندارید تا سوال یا مشاوره و خرید کنیم،قیمت و نحوه سفارش لین دستگاه چطوریه؟دو هفته است منتظر جواب شما هستم.

    امیر
    ساعت12:47---14 خرداد 1392
    سلام مهندس صفایی

    من یه ردیاب دارم که خوب جواب نمیده یا شاید من بلد نیستم باهاش کار کنم. به همین خاطر یه نقط زن قوی میخوام که بتونه حداقل 3 متر بزنه. به نظرتون ای پی جی 8000 برای این کار خوبه؟ قیمت و روش خرید رو هم برام ارسال کنید ممنون میشم. ضمناً اگه لازم باشه لوپ 1*1 هم میخوام. ممنون
    پاسخ: سلام دوست گرامی بله جواب میده


    مریم یاری
    ساعت21:24---17 آبان 1391
    با عرض سلام وخسته نباشیدخدمت شما جناب مهندس صفایی
    من خیلی علاقه مند به آثار وتمدن باستانی ایران هستم برای همین اطلاعات به نسبت خوبی در مورد ایران باستان وهمچنین فلزیاب دارم.من شنیدم تو ایران بین دستساز ها دستگاه شما نسبت به بقیه یه سر و گردن بالاتره..وهمچنین شنیدم شما انسان صادق و درستکاری هستید.وآوازه ی درستکاری وتخصص شما تا زنجان و تبریز هم رسیده ،من شنیدم بهتون از صمیم قلب تبریک میگم .
    اگه در مورد فلزیاب EPG8000 عمق ومشخصاتی را که فرمودید درست باشه خیلی خوبه .شاید اگه خدا بخواد من هم مزاحمتون بشم یه روزی ....
    راستی من شنیدم شما اهل مشهد هستید .من با خانواده ام تو همین روزا میاییم اونطرف ها شاید مزاحمتون شدم
    اگه خواستید بهم ایمیل بدید ...راستی هوای آذری ها رو داشته باشید تورو خدا

    پاسخ: خواهش میکنم شما و دیگر دوستان به بنده لطف دارید من استان گلستان آزادشهر هستم شاید شما با آزادشهر مشهد اشتباه گرفتید


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:

    نویسنده: صفایی ׀ تاریخ: یک شنبه 22 مرداد 1390برچسب:فلزیابEPG8000,قیمت فلزیاب,فروش فلزیاب,فلزیاب پالسی,felezyab,فلزیابpi, فلزیاب تصویری, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

    CopyRight| 2009 , xn--mgbc2a0dp13f.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
    Powered By LoxBlog.Com | :
    فلزیاب.loxblog.com